Program lojalnościowy

Regulamin programu lojalnościowego - "Aktywni zyskują więcej"

Ogólne informacje o programie lojalnościowym.

Punkty w programie lojalnościowym otrzymuje każdy zarejestrowany klient sklepu http://frutavita.pl  za dokonane zakupy i dodanie opinii o kupiony produkcie. Rabat udzielany jest na podstawie zebranych sumy punktów w naszym sklepie.

Zasady naliczania punktów:

  1. Każdy 1 zł wydany w naszym sklepie to zdobycie 1 punktu. Punkty są naliczane od całkowitej wartości produktów w zamówieniu, bez kosztów wysyłki.
  2. Dodatkowe punkty Klient może uzyskać za dodanie opinii o kupionym produkcie w sklepie http://frutavita.pl  - 5 pkt

Rabaty:

Poniższa tabela przedstawia rabaty, jakie są udzielane po zebraniu odpowiedniej ilości punków przy kolejnym zakupie:

 

Weryfikacja punktów:

Punkty za zamówienie przyznawane są po zmianie statusu zamówienia na "gotowy do wysłania" lub po zaakceptowaniu przez administratora opinii produktu. Czas oczekiwania na zaakceptowanie opinii wynosi do 2 dni roboczych.

Punkty oczekujące zostają zaliczone, gdy:

- wiadomo, że dana transakcja została sfinalizowana, czyli zamówienie zostało opłacone, a zamówiony towar został wysłany do Klienta,

- transakcja została sfinalizowana (zamówienie opłacone i zamknięte w systemie) w ciągu 14 dni od chwili złożenia zamówienia.

 Punkty oczekujące zostają anulowane, gdy:

- nie doszło do transakcji (np. brak wpłaty),

- kiedy administrator nie zaakceptował opinii o produkcie.

Uwagi dodatkowe:

  1. Klient może posiadać tylko jedno konto z punktami. Nie ma możliwości przekazania punktów innej osobie. Punkty pomyłkowo wykorzystane przez Klienta nie podlegają zwrotowi.
  2. Sklep http://frutavita.pl zastrzega sobie prawo do zmiany warunków w programie lojalnościowym.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl