Promocje
Orzechy pecan 250 g
Orzechy pecan 250 g
23,90 zł 15,90 zł
szt.
Pestki dyni łuskane 1000 g
Pestki dyni łuskane 1000 g
14,90 zł 12,90 zł
szt.
Sezam łuskany czarny 1000 g
Sezam łuskany czarny 1000 g
19,90 zł 17,90 zł
szt.
Sezam łuskany biały 1000 g
Sezam łuskany biały 1000 g
17,90 zł 15,90 zł
szt.
Sezam łuskany biały 500 g
Sezam łuskany biały 500 g
9,90 zł 8,90 zł
szt.
Wiórki kokosowe MEDIUM 1000g
Wiórki kokosowe MEDIUM 1000g
16,50 zł 11,90 zł
szt.
Wiórki kokosowe FINE 1000 g
Wiórki kokosowe FINE 1000 g
15,50 zł 11,90 zł
szt.
Wiórki kokosowe FINE 500 g
Wiórki kokosowe FINE 500 g
8,50 zł 6,90 zł
szt.
Popcorn do prażenia 1000 g
Popcorn do prażenia 1000 g
7,90 zł 6,90 zł
szt.
Słonecznik łuskany 1000 g
Słonecznik łuskany 1000 g
6,90 zł 5,90 zł
szt.
Pestki dyni łuskane PREMIUM 500 g
Pestki dyni łuskane PREMIUM 500 g
12,90 zł 10,90 zł
szt.
Pestki dyni łuskane PREMIUM 1000 g
Pestki dyni łuskane PREMIUM 1000 g
21,90 zł 17,90 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Pytania i odpowiedzi

Na tej stronie znajdują się pytania najczęściej zadawane przez klientów sklepu.
Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie skontaktuj się z nami sklep@frutavita.pl

 
  1. Czy moje zakupy na stronie http://frutavita.pl są bezpieczne?

Bezpieczeństwo transakcji w naszym sklepie jest dla nas bardzo ważne. Na stronie sklepu Frutavita zainstalowany jest certyfikat SSL zapewniający poufność przesyłanych informacji oraz ich szyfrowanie.

 Certyfikat SSL służy do szyfrowania danych przesyłanych w internecie między użytkownikiem, a serwerem o jego zastosowaniu świadczy kłódka i https:// przy adresie strony w przeglądarce internetowej. Dzięki użyciu certyfikatu SSL dane użytkowników przesyłane za pomocą formularzy (rejestracyjnych i transakcyjnych) są lepiej chronione.

  1. Nie mogę znaleźć towaru w sklepie.

Skorzystaj z naszej wyszukiwarki produktów. Na górze strony kliknij na lupę, a wyświetli się pole do wpisania szukanego towaru.

  1. Mam problem z logowaniem się do sklepu. Co zrobić, żeby móc się zalogować?

Jeśli nie pamiętasz hasła do logowania skorzystaj z opcji „Nie pamiętam hasła” na stronie: https://frutavita.pl/pl/passremind. Pomożemy Ci w odzyskaniu danych do logowania bądź wygenerowaniu nowego hasła.

  1. Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Wystarczy, że zalogujesz się do swojego konta klienta sklepu i wejdziesz w zakładkę: TWOJE ZAMÓWIENIA. Znajdziesz tam zarówno zamówienia bieżące jak i historię zamówień już zrealizowanych.

  1. Złożyłam/em dwa zamówienia, czy mogę je połączyć tak, aby nie płacić dwa razy za przesyłkę?

Jeśli pomiędzy tymi zamówieniami nie minęła więcej niż godzina jest możliwość połączenia zamówienia i zapłaty jednorazowej za przesyłkę. W takim wypadku poprosimy o informację na adres mailowy sklep@frutavita.pl

  1. W moim zamówieniu był uszkodzony towar. Co mam zrobić dalej?

Zrób proszę zdjęcia paczki z zewnątrz. Następnie zrób zdjęcia zniszczonego produktu. Zdjęcia wyślij na nasz adres email: sklep@frutavita.pl Ustalimy z Tobą szczegóły zwrotu.

  1. Zawartość paczki nie zgadza się z zamówieniem. Co teraz?

Prosimy o kontakt mailowy na adres sklep@frutavita.pl Nie zapomnij o poinformowaniu nas o nr niekompletnego zamówienia oraz nazwy brakującego towaru.

  1. Mam problem z płatnością. Jak mogę zapłacić za moje zamówienie?

W naszym sklepie masz wiele opcji płatności. Korzystamy z usług serwisu Blue Media S.A., przez który możesz dokonać szybkiego przelewu wybierając swój bank. Jeśli chcesz zapłacić kartą jest również taka opcja. Prosimy o skorzystanie z dostępnych opcji. Jeśli mimo wszystko masz problem z płatnością wybierz opcję przelewu tradycyjnego i dokonaj płatności na wskazane dane.

  1. Czy mogę zapłacić przelewem?

Tak. Przy wyborze formy płatności wybierz Przelew. Zostaniesz przekierowany na stronę firmy Blue Media S.A., z której korzystamy przy obsłudze płatności. Wybierz konto przypisane do swojego banku. Jeśli dokonujesz płatności przelewem bankowym z banku nie występującego na liście lub tworzysz przedpłatę przekazem pocztowym, możesz wybrać dowolne konto z listy. Musisz wówczas wziąć pod uwagę, że czas przekazania twojej wpłaty na nasze konto może potrwać 1-3 dni.

  1. Potrzebuję faktury za zamówienie. Jak ją uzyskać?

W trzecim kroku procesu składania zamówienia: „Uwagi do zamówienia” masz opcję wyboru jaki dokument chcesz otrzymać do swojego zamówienia. Zaznacz opcję Faktury, a zostanie ona wygenerowana i wysłana wraz z Twoim zamówieniem.

  1. Jakie są koszty przesyłki?

Zapraszamy do sprawdzenia kosztów przesyłki na stronie: https://frutavita.pl/pl/i/Czas-i-koszty-dostawy/4

  1. Czy mogę zamówić zagranicę?

W najbliższym czasie umożliwimy również zagraniczną sprzedaż.

  1. Jaki jest termin wysyłki zakupionych produktów?

Proces przygotowania towaru do wysyłki w przypadku wyboru płatności za pobraniem rozpoczyna się natychmiast po zawarciu umowy sprzedaży, natomiast w przypadku wyboru płatności przelewem natychmiast po zaksięgowaniu środków pieniężnych na naszym rachunku bankowym. 

W 99% zamówienie złożone i opłacone do godz. 12.00, wyślemy tego samego dnia, i w 99% przypadków otrzymacie przesyłkę w następny dzień roboczy.

  1. Co jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?

W mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia znajdziesz numer do śledzenia przesyłki. Dzięki temu będziesz w stanie zlokalizować przesyłkę i ustalić adres jej odbioru, jeśli kurier zostawił ją w punkcie odbioru osobistego pod Twoją nieobecność.

  1. Czy mogę odebrać produkty osobiście?

Obecnie nie posiadamy sklepu stacjonarnego, jednak istnieje możliwość odbioru osobistego w Kietrzu (woj. opolskie) przy ul. Okrzei 21. W przypadku skorzystania z tej formy, klient otrzyma informację mailowo lub telefonicznie o tym, że jego zamówienie jest gotowe do odbioru.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl