Promocje
Mąka orkiszowa 1000 g
Mąka orkiszowa 1000 g
9,50 zł 6,50 zł
szt.
Płatki owsiane 1000 g
Płatki owsiane 1000 g
5,90 zł 4,90 zł
szt.
Nasiona czarnuszki 1000 g
Nasiona czarnuszki 1000 g
18,90 zł 15,90 zł
szt.
Morele suszone 1000 g
Morele suszone 1000 g
18,90 zł 12,90 zł
szt.
Jagody goji 1000 g
Jagody goji 1000 g
33,90 zł 28,90 zł
szt.
Mąka kokosowa 500 g
Mąka kokosowa 500 g
6,50 zł 4,50 zł
szt.
Płatki żytnie 1000 g
Płatki żytnie 1000 g
7,90 zł 5,90 zł
szt.
Płatki gryczane 500 g
Płatki gryczane 500 g
7,50 zł 5,90 zł
szt.
Płatki jaglane 500 g
Płatki jaglane 500 g
8,50 zł 5,90 zł
szt.
Płatki ryżowe 500 g
Płatki ryżowe 500 g
7,50 zł 5,90 zł
szt.
Mąka jaglana 1000 g
Mąka jaglana 1000 g
7,50 zł 5,90 zł
szt.
Mąka gryczana 1000 g
Mąka gryczana 1000 g
9,00 zł 6,90 zł
szt.
Produkt dnia
Śliwki suszone 1000 g
Śliwki suszone 1000 g
17,90 zł
szt.
Płatki owsiane 1000 g
Płatki owsiane 1000 g
5,90 zł 4,90 zł
szt.
Morele suszone 1000 g
Morele suszone 1000 g
18,90 zł 12,90 zł
szt.
Erytrytol 1000 g
Erytrytol 1000 g
18,90 zł
szt.
Orzechy pecan 250 g
Orzechy pecan 250 g
23,90 zł 18,90 zł
szt.
Pistacje prażone solone 250 g
Pistacje prażone solone 250 g
17,00 zł
szt.
Mąka kokosowa 500 g
Mąka kokosowa 500 g
6,50 zł 4,50 zł
szt.
Płatki żytnie 1000 g
Płatki żytnie 1000 g
7,90 zł 5,90 zł
szt.
Płatki gryczane 500 g
Płatki gryczane 500 g
7,50 zł 5,90 zł
szt.
Płatki jaglane 500 g
Płatki jaglane 500 g
8,50 zł 5,90 zł
szt.
Płatki ryżowe 500 g
Płatki ryżowe 500 g
7,50 zł 5,90 zł
szt.
Mąka jaglana 1000 g
Mąka jaglana 1000 g
7,50 zł 5,90 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje
  1. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży:

1.1. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży w zakresie określonym w szczególności ustawą z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U . z 2014 r., poz. 827) i Kodeksem cywilnym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380, 585.). 8.1.2. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres: Katolik Group Sp. z o.o., ul. Okrzei 21, 48-130 Kietrz, lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na sklep@frutavita.pl

1.3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.

1.4. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy za niezgodność Produktu z Umową sprzedaży określonych ustawą z dnia 9 maja 2014r. o Prawach Konsumenta (Dz. U . z 2014 r., poz. 827) oraz w Kodeksie cywilnym (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380, 585.).

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi elektronicznej oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego:

2.1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych oraz pozostałe reklamacje związane z działaniem Sklepu internetowego można zgłaszać pisemnie na adres Katolik Group Sp. z o.o., ul. Okrzei 21, 48-130 Kietrz.

2.2. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych wraz z dowodem zakupu – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

2.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

2.4. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

2.5. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Kupującego, Sprzedający niezwłocznie wymieni wadliwy produkt na towar wolny od wad lub wadę tę usunie. W wypadku braku możliwości wymiany produktu, usunięcia wady Sprzedający niezwłocznie zwróci Kupującemu należność niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych na wskazany przez Konsumenta numer rachunku bankowego lub w inny wskazany przez Konsumenta sposób.

2.6. Powyższe, nie wpływa na możliwość złożenia przez Kupującego oświadczenia o obniżeniu ceny, albo o odstąpieniu od umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl